May 17, 2018

اطلاعیه: نکات مهم پس از پایان پیش فروش

اطلاعیه: نکات مهم پس از پایان پیش فروش

اطلاعیه شرکت سایپا سیتروئن پس از اولین پیش فروش موفق

شرکت سایپا سیتروئن پس از اولین پیش فروش موفق به اطلاع می‌رساند:
• با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان ازپیش فروش اولیه که شامل ورود 44 هزار نفر به سایت فروش اینترنتی جهت 2000 دستگاه خودرو بوده است، ضمن عذر خواهی از مشتریانی که موفق به خرید محصول نشده‌اند، این شرکت امیدوار است در سایر برنامه‌های فروش که در آینده نزدیک اطلاع رسانی و انجام خواهد شد در خدمت این عزیزان محترم باشد.
• با توجه به ارسال نام کاربری و رمز عبور برای مشتریان وارد شده به سیستم فروش اینترنتی در زمان ثبت نام، تنها نام کاربری و رمز عبور مشتریانی که پرداخت موفق داشته و کد سفارش دریافت نموده‌اند معتبر می‌باشد.
• با توجه به فرآیند انتخاب نمایندگی توسط مشتریانی که پرداخت موفق داشته و شماره سفارش در اختیار آنها قرار گرفته و موفق به انتخاب نمایندگی نشده‌اند به استحضار می‌رساند: هیچ گونه مشکلی در فرآیند انتخاب نمایندگی وجود نداشته و این مشتریان می‌توانند به مرور زمان نسبت به انتخاب نمایندگی مورد نظر خود اقدام فرمایند.که شرکت به مشتریانی که موفق به انتخاب نمایندگی نگردیده اند اطلاع رسانی خواهد نمود. لذا از مشتریان محترم تقاضا می گردد از مراجعه حضوری به شرکت و نمایندگی های منتخب خوداری نمایند.
• در مورد سایر مشتریان که تنها شماره همراه و ایمیل خود را به اشتباه ثبت نموده‌اند با تماس با شماره 021-54945 شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) نسبت به رفع موضوع فوق و دریافت رمز ورود و انتخاب نمایندگی اقدام فرمایند.
• مشتریانی که موفق به خرید نشده‌اند دقت داشته باشند که در این مرحله منحصراً فروش به صورت الکترونیکی از طریق سایت این شرکت انجام پذیرفته و همچنین مطابق بخشنامه‌های فروش این محصول که در سایت موجود بوده و به اطلاع مشتریان رسیده است صراحتاً ذکر گردیده که خودرو غیر قابل صلح می‌باشد و مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی‌های مجاز این شرکت و مشتریان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله از جانب شرکت معتبر نبوده و این شرکت هیچ مسئولیتی در این خصوص بعهده نخواهد گرفت و با توجه به مشاهده این موارد در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این موارد می‌تواند زمینه‌ای برای کلاهبرداری باشد و شرکت سایپا سیتروئن حق شکایت و پیگیری از مراجع ذیصلاح جهت این موارد را برای خود محفوظ می‌داند.
• با توجه به محدودیت ثبت نام یک دستگاه با هر کد ملی، هیچ گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و تحویل خودرو صرفاً به تعهدات ثبت نامی انجام می‌پذیرد.

سایپا سیتروئن
معاونت استراتژی، بازار یابی و فروش