July 8, 2018

سیتروئن عینکی برای بهبود طعم سفر عرضه کرد: SEETROEN

سیتروئن عینکی برای بهبود طعم سفر عرضه کرد: SEETROEN

بعد از انتظاری طولانی تعطیلات و سفرهای تابستانی فرا رسیده‌اند. اما در سفرهایی با زمان زیاد و فرصت برای مطالعه از طریق تلفن همراه یا تبلت، کودکان و بزرگسالان بیماری حرکت را تجربه می‌کنند. (بیماری حرکت (به انگلیسی: Motion sickness) یا بیماری سفر یک عارضه در حین مسافرت است که سیستم تعادلی گوش داخلی دچار تغییر می‌شود و عدم تطابق سیستم تعادلی گوش داخلی باعث ایجاد اقسام حفظ تعادلی بدن می‌شود. سرگیجه، تهوع و استفراغ و خستگی از نشانه‌های این بیماری حرکتی محسوب می‌شود.)
بیشتر از 30 میلیون نفر در اروپا از بیماری سفر رنج می‌برند. در واکنش به این موضوع سیتروئن، برندی مخصوص راحتی، SEETROEN، اولین عینک مقابله با بیماری حرکت را ارائه کرد. عملکرد عینک SEETROEN ساده است. این عینک‌ها حاوی مایعی است که خط افق را بازسازی می‌کند تا تعارض بین حواس را خنثی کند.

سیتروئن، برند محبوب در تامین راحتی برای همه، SEETROEN اولین عینک ضد بیماری حرکت (سفر) را ارائه می‌کند. آن‌ها راه‌حلی برای این مشکل فراگیر (به اسم Kinetosis هم شناخته می‌شود) که بیشتر از 30 میلیون اروپایی را تحت تاثیر دارد، یافته‌اند. از هر 3 نفر، یک نفر تجربه بیماری حرکت را در زندگی‌اش دارد. با یادگیری از راه‌حل‌هایی که برای ملوانان توسعه یافته بود، سیتروئن تصمیم گرفت تا کاربرد این راه‌حل‌ها را عمومی سازد، روی قایق، در خودرو، اتوبوس یا هواپیما، با ابداع عینک‌های SEETROEN.
این عینک‌ها از فناوری Boarding RingTM استفاده می‌کند که در استارت‌ آپی به همین نام توسعه یافته است. پتنت و راه‌حل‌های پزشکی آزمایش شده، درجه‌ی تاثیر 95% دارد.
این عینک‌ها که به مایعی متحرک در حلقه‌هایی به دور چشم و جلو در محورهای راست-چپ و عقب-جلو مجهز است، با بازسازی خط افق، تعارض بین حواس پدیدآورنده‌ی این بیماری را از بین می‌برد.
به منظور طراحی این عینک‌ها، سیتروئن از استودیو طراحی 5.5 در پاریس استفاده کرد که با موفقیت تازگی، سادگی و سبک ارگونومیک برند را ترکیب نمود. حاصل کار عینکی با ظاهر پیشرفته در پلاسیک نرم سفیدرنگ است.

SEETROËN

 

دقیقا چطور کار می‌کند؟

هنگامیکه نشانه‌های اولیه بیماری حرکت را تجربه کردید عینک را به چشم بزنید. پس از 10 تا 12 دقیقه، عینک به مغز امکان همگام سازی مجدد با حرکت حس شده توسط گوش داخلی، در حالی که چشم‌ها بر شی ثابتی چون کتاب یا تلفن هوشمند متمرکز است، می‌دهد.
می‌توانید عینک را از چشم بردارید و از باقی سفر لذت ببرید.
بزرگسالان و کودکان بالای 10 سال (زمانیکه رشد گوش داخلی کامل شده است) می‌توانند از عینک استفاده کرده و آن‌ها را در بین خانواده یا همسفران به اشتراک بگذارند.
عینک‌های SEETROEN از 5 جولای به قیمت 99 یورو در وبسایت سبک زندگی سیتروئن به فروش گذاشته شده است.
SEETROEN