سیتروئن الهام گرفته از شما

فیلمی که به امضای برند حیات می‌بخشد

Mehari

سیتروئن کمپین جدید برند با پیام “افق دید ما منعکس کننده‌ی خواست شما برای آزادی‌ست” را آغاز کرد.

سیتروئن کمپین جدید برند، الهام گرفته از شما را با پیام “افق دید ما منعکس کننده‌ی خواست شما برای آزادی‌ست” را آغاز کرد. این فیلم جدید بین‌المللی امضای سیتروئن الهام گرفته از شما را نمایش می‌دهد. امضای برند که از زندگی مردم و تلاش‌شان برای پویایی و آزادی در میان هر نسل و در یک دوره تقریبی 100 ساله الهام گرفته است. فیلم داستان سیتروئن را روایت می‌کند، با تبلور تنها تعدادی از خودروهای مشهور که میراث برند را تشکیل می‌دهند.

الهام گرفته از خواست شما برای آزادی از سال 1919!

از 2CV تا CX، تراکشن اوانت تا مهاری، نوع H تا ویستا، CX تا C4 Cactus، با خودروی مفهومی Cxperience، C3 Aircross و C4 Cactus، سیتروئن مردم را برای سالها مشاهده کرده است. از رویاهای‌شان برای ماجراجویی، گشت و گذارشان با خانواده یا دوستان الهام گرفته است و هدف برند توسعه خودرویی است که بازتاب هوش و شیوه‌ی زندگی‌ آنها است.
کمپین جدید شرکت این داستان را که از سال 1919 شروع می‌شود، تصویر می‌کند: “افق دید ما منعکس‌کننده‌ی خواست شما برای آزادی‌ست”. فیلم ما را به سفری در دوره‌های مختلفی می‌برد که مدل‌های برند بخشی از خواست رهگذر برای آزادی می‌شوند. او سوار هر مدل می‌شود که هر کدام بخشی از یک دوره است.

Autostoppeur2CV_1400X800

2CV و TYPE H: از سال 1948

2CV
عرضه شده در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 1948، 2CV به سرعت محبوب شد. خودرویی که به عنوان “چهار چرخ زیر یک چرخ” با توانایی “رفتن میان یک دشت به همراه سبدی از تخم‌مرغ بدون شکستن هیچ‌کدام از آن‌ها” توصیف شده است. TPV یا Tres Petite Voiture (خودروی بسیار کوچک) بازار را منفجر کرد. در مجموع 3.868.634 نمونه ساخته شد.

TYPE H
خودروی مشهور جهانی که امروزه اغلب در فرم کامیونت غذا دیده می‌شود، Type H یک خودروی سمبولیک است. با دوره‌ای بیش از 40 سال، طراحی کارآمدی را نشان داد که در آن زمان برای LCV نوآورانه بود. TYPE H در دوران شگفت‌انگیزش به تعداد 473.289 نمونه تولید شد.

2CV_747X400

TypeH_747X400

MEHARI، CX و VISA: از 1968 تا اوایل دهه 90

MEHARI
خودرویی نشان دار که بدنه پلاستیکی آن نسبت به خراش و خوردگی مقاوم است، مهاری به عنوان یک مدل سودمند و اقتصادی مشهور است.

CX
منتخب اتومبیل سال در 1974، CX نشان‌دهنده طراحی جامع سیتروئن در دهه 1970 است. مبتکرانه و نوآور، این خودرو پیشگام مفهوم کنترل‌هایی بود که بدون برداشتن دست از فرمان قابل دسترسی است. از این خودرو 1.169.695 نمونه در طی 15 سال فروخته شد.

VISA
ویزا یک هاچ‌بک کوچک شگفت‌انگیز است. در سری‌های مخصوص و مدل‌های مشتق شده، در درجه اول برای موتوراسپرت، ویزا شهرت زیادی ساخت. در طی 10 سال حضورش در بازار، 1.254.390 نمونه ساخته شد. نسخه‌ی GTI آن در سال 1988 با تبلیغی خاطره‌انگیز و با حضور هواپیمای Clémenceau آغاز شد.

Mehari_747X400

CX_747X400

Visa_747X400

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: از سال 2016

C3 AIRCROSS

C3 Aricross که در سال 2017 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت عرضه شد، خود را بوسیله طراحی استاندارد و طرح‌بندی راحتش از سایر خودروهای SUV در بازار جدا ساخت. از C3 Aircross که خودرویی است با 12 سیستم کمکی راننده، 60.000 نمونه تاکنون به فروش رفته است.

C4 CACTUS
یک خودروی بسیار راحت از سیتروئن، C4 Cactus جدید، اولین خودروی برند است که در اروپا با سیستم هیدرولیک مدرن CushionsTM سیستم تعلیق سیتروئن را نمایان می‌کند.

CXPERIENCE
خودروی مفهومی CXPERIENCE که در نمایشگاه خودروی پاریس در سال 2016 عرضه شد، طراحی اتاق‌های بزرگ را دوباره خلق می‌کند و سیتروئن را قادر می‌سازد تا خلاقیت خود را در طراحی، راحتی و فناوری نمایش دهد.

C3Aircross_747X400

C4Cactus_747X400

CXperience_747X400

تاریخ لوگوهای سیتروئن

در 1990 اندره سیتروئن موفق شد طرح پتنت خود از چرخ‌دنده را ثبت کند. او تصمیم گرفت در سال 1919، زمانی که اولین شرکت تولید خودروی خود را راه‌اندازی می‌کرد، از این نماد استفاده کند.
بین سال‌های 1921 تا 1936 طرح بیضی به یک شش ضلعی بدل شد با زمینه‌ای آبی که چرخ‌دنده‌ای زرد را نمایش می‌داد. نام سیتروئن به تدریج ظاهر می‌گشت.
در اوایل دهه 1930، لوگوی دیگری در کنار لوگوی موجود استفاده شد: یک قوی سپید شناور در چرخ‌دنده‌های سیتروئن، نماد موتورهای شناور
در 1959، چرخ‌دنده‌های زرد روی یک بیضی قرار گرفت، سپس در سال 1966 نام سیتروئن در یک مربع آبی پدیدار شد.
از 1985، برای مدرن‌سازی تصویر برند، سیتروئن لوگویی با چرخ‌دنده‌ی سفید در مربعی قرمز را دارا بود. در سال 2009 لوگوی جدید سیتروئن با چرخ‌دنده سه بعدی کروماتیک و نام سیتروئن به رنگ قرمز رونمایی شد. در سال 2016، برند نسخه‌ی تخت 2 بعدی را عرضه کرد.

Logosavecdates_597X500