کانسپت سیتروئن جدید پلاگین هیبرید سی فایو ارکراس

Légende ci-dessous
کانسپت سیتروئن جدید پلاگین هیبرید سی فایو ارکراس

اولین خودرو پلاگین هیبرید سیتروئن

سیتروئن خودروی کانسپت سی فایو ارکراس نسخه پلاگین هیبرید را رونمایی کرد که طبق برنامه در سال 2020 عرضه خواهد شد. این خودرو اولین خودروی پلاگین هیبرید سیتروئن و نیز اولین خودروی “با آلایندگی پایین” برند است. برند به دنبال آن است تا هر ساله از سال 2020 یک خودرو LEV (Low Emission Vehicle) به بازار عرضه نماید. کانسپت هیبرید سیتروئن سی فایو جدید ارکراس، خودرویی متنوع و تطبیق‌پذیر برای مشتریانی است که در پی خودرویی با دو کاربرد هستند، ترکیبی از رانندگی الکتریک (ZEV) برای استفاده روزانه در مناطق شهری و موتوری با احتراق داخلی برای سفرهای طولانی‌تر.
کانسپت هیبرید سیتروئن سی فایو ارکراس با تکنولوژی پیشرفته‌ی PHEV (Plug-in-hybrid Electric Vehicle) ابعاد تازه‌ای به برنامه آسایش مدرن سیتروئن بخشیده است. رضایت حاصل از رانندگی بدون صدا در حالت ZEV (Zero Emission Vehicle) به همراه لذت حاصل از موتور ترکیبی الکتریک و احتراق با همراهی گیربکس اتوماتیک الکتریکی شده‌ی EAT8.

جابجایی آسوده، توسعه یافته و کارامد

سیتروئن پلاگین هیبرید C5 Aircross

با رانندگی در حالت تمام الکتریک، خودروی کانسپت سیتروئن سی فایو ارکراس پلاگین هیبرید، کاملا از دنیای خارج جدا می‌گردد. فضای داخلی همچون پیله‌ای تمام منابع ممکن صدا را فیلتر کرده و سرنشینان را در حبابی از آسایش می‌پوشاند.
این خودرو برای تمامی کاربردها راه حل ارائه می‌کند. هیبریدیزاسیون در حالت ZEV (خودرو با آلایندگی صفر) برای رانندگی تا مسافت 50 کیلومتر بدون آلایندگی دی‌اکسید کربن و در حالت الکتریکی مناسب برای مسیرهای روزانه تا 135 کیلومتر است. مسافتی که منابت برای بیشترین نیازهای رفت و آمد روزانه می‌باشد.

خودروی سیتروئن C5 Aircross SUV Hybrid Concept مجهز به موتور احتراق داخلی PureTech 180 (Euro 6.3) و موتور الکتریکی 80 کیلووات و گیربکس EAT8 می‌باشد. گیربکس 8 سرعته EAT8 با دو به روزرسانی همراه بوده است. تغییر دنده بهینه‌شده و حالت “ترمز” برای آهسته نمودن خودرو بدون استفاده از پدال ترمز.

استفاده آسان

سیتروئن پلاگین هیبرید C5 Aircross

این خودرو موتور الکتریکی و احتراقی را به صورت خودکار مدیریت می‌نماید هر چند می‌توانید حالت رانندگی را خودتان نیز انتخاب نمایید: با آلایندگی صفر (ZEV)، هیبرید یا اسپورت با سلکتور مخصوصی که در مرکز کنسول به آسانی در دسترس راننده می‌باشد.
رابط کاربری در سیتروئن جدید پلاگین هیبرید C5 ارکراس به راحتی قابل استفاده است. با جانمایی تجهیزات دیجیتال (کیلومتر شمار، گیج‌های سوخت و الکتریک، مسافت در حالت الکتریک و احتراق ICE، دیاگرام جریان انرژی و همچنین نمایش زمان شارژ باقی مانده در فرایند انجام شارژ، مسافت، شارژ بازیابی شده‌ی باتری و غیره). صفحه نمایش 8 اینچی صفحاتی متعدد دارد همچون رانندگی هیبریدی (دیاگرام جریان انرژی، آمار مصرفی، راهنمای Eco و غیره) نقشه مسیریابی 3 بعدی سیتروئن که شامل قابلیت‌هایی مشخص چون نمایش مناطق شارژ الکتریکی می‌شود. اپلیکیشن MyCitroen که شما را قادر می‌سازد تا شارژدهی‌های خود را برنامه ریزی کرده، فرایند شارژ را شروع و متوقف ساخته و نیز سطح شارژ باتری را مشاهده کنید.
زمان شارژ بهینه شده است: شارژ طی شب از سوکت مرسوم یا از جعبه دیواری 32 آمپر (قابل سفارش یا اجاره) که در مدت زمان 2 ساعت شارژ را انجام می‌دهد.

محصولات توسعه یافته کم آلاینده (LEV)

سیتروئن پلاگین هیبرید C5 Aircross

هدف سیتروئن ایفای نقش موثر در انتقال انرژی با توسعه محصولات کم آلاینده خود است. امروزه، برند طیفی از خودروهای الکتریکی را با هدف پوشش نیازهای گروه‌های مختف مشتریان ارائه کرده است: E-Berlingo، C-Zero و E-Mehari.
با خودروی کانسپت جدید Citroen C5 Aircross SUV Hybrid سیتروئن این فعالیت را به طیفی وسیع‌تر می‌گسترد با موتورهای احتراق پیشرفته و خودورهای الکتریکی که در مدل‌های تمام الکتریک و پلاگین هیبرید تا سال 2020 در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی آینده PHEV از خودروی سیتروئن جدید سی فایو ارکراس که در سال 2020 عرضه می‌شود اولین خودروی PHEV سیتروئن خواهد بود. اولین قدم از فرایند الکتریکی نمودن 80% از محصولات تا سال 2023 و 100% محصولات تا سال 2025. از سیتروئن C5 Aircross SUV تمام مدل‌های جدید برند در نسخه‌های الکتریکی شده در دسترس خواهند بود.